פירוק שיתוף בדירת מגורים

לקבלת ייעוץ משפטי השאירו פרטים עכשיו!​

משבר הנדל"ן רק מחדד את המחלוקות בין בני זוג בעת פירוק השיתוף בגירושין. מצב הדברים כיום הוא שמשום שמחירי הדירות מאוד גבוהים – מחד; ולכן, המשכנתאות שבני זוג נוטלים בכדי לרכוש את הדירה חוץ ממה שהשקיעו בה – מאידך; אז מה שהוגדר בעבר כ"גולת הכותרת" במחלוקות בין בני זוג (מבלי להקל ראש כמובן ביתר הנושאים שבמחלוקת) יכול להוביל למלחמה ממש. שהרי זה יכול להותיר את בני הזוג ללא יכולת לעלות על רכבת הנדל"ן שכבר מזמן יצאה מן הרציף.

 

סיפור מקרה

לקוח שיוצג על ידי משרדי זכה בהתמחרות ורכש את חלקה של מי שאז הייתה אשתו וכיום גרושתו את חלקה בדירה. אולם כשהוא הגיע אל הדירה מצא אותה במצבה כפי שהיא מצולמת. גרושתו השחיתה וגרמה נזק לדירה כפי שמפורט בכתבה באופן שלא ניתן להתגורר עוד בדירה. (קישור לכתבה על המקרה שפורסמה בעיתון: https://rishon.mynet.co.il/local_news/article/r1yi00znv9)

ככונס נכסים לביצוע העברת הדירה על שם הלקוח שלי והכסף לגרושתו נאלצתי לפנות לבית המשפט כמעט שנתיים לאחר שהתיק הסתיים בכדי לקבל הוראות בדבר התשלומים. המדובר בהליך לא מקובל וחריג ולבסוף בית המשפט נתן תוקף של פסק דין להסכמה שהגיעו אליו הצדדים בסיוע של בית המשפט לפיו לא כל הכסף יועבר אל האישה אלא רק חלקו בגין פיצוי לנזקים שנגרמו לדירה. שאחרת, היה צורך לנקוט בהליכים נפרדים.

פירוק שיתוף בדירת מגורים

רוצה לשלוח את המאמר לחבר?
שתף בוואטסאפ
על מה דברנו כאן
אודות המחבר
עורך דין אביב הראל
עורך דין אביב הראל

עו"ד הראל רכש ניסיון עשיר בניהול וליווי סכסוכי ירושה מורכבים, ובניהול וליווי הליכי גירושין בכל ההיבטים הנוגעים לסכסוך משפחתי לרבות חלוקת רכוש, מזונות ומשמורת ילדים, ומלווה ומייצג את לקוחותיו בכל הערכאות המשפטיות במדינת ישראל.

לפייסבוק של עו"ד אביב | ליוטיוב של עו"ד אביב | לניווט למשרד עו"ד אביב הראל

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 24 ביקורות
×
js_loader
הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ >>